Sen kväll tidig morgon

2009-02-28 @ 07:45:36
När Jonn somnat för natten igår satte jag igång med att sy julgardiner, men med 5m tyg är de inte så lätt och mäta och sy.
Men de gick, jag fick ut 2 längder och en massa bordstabletter.
Nu ikväll blir de och sy klart alla tabletterna och börja med dom sista gardinerna.
De är ett perfekt tidsfördriv.

Igår hade jag en väldigt dålig dag och mådde inte så bra varken psykisk eller fysiskt.
Min rygg har tagit så enormt stryk av att vara gravid,
Så nu går jag på värktabletter hela tiden.
Jag måste få en tid hos en läkare så nåntt kanske händer snart.

Idag blir de och fara med pappa till lule och stor handla mat.
Jonna ska som jag srev tidigare våldgästa farmor och farfar.
Ska bli jätte skönt å få fylla upp kyl och frys.
Samt blöjförådet så klart.
Ne nu e min lilla necktergal trött å ska sussa en stund, lika så mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!