upp och ner

2009-02-27 @ 17:05:01
Hela mitt liv känns upp och ner just nu..de är så typiskt mig  och gräva ner mig så fort jag möter en motgång.
Jag ska klara mig igenom de här..jag måste...

Idag har de inte gått å vara hemma få grannen under håller på flytta och då nästan spränt sina högtalare med hårdrock.
Så vi rymde in till stan kring 11.

När vi ändå var på stan passade vi på och köpa en längre internett kabel som vi nu pratat om läääänge...samt kabellister så nu äntligen slipper jonna fastna när hon är i gå stolen.
sen fyndade jag ett kit med barnsäkerhet för hemmet på clas Ohlssons.
De var allt möjligt i de där packetet, men strörst nytta har vi nu av att få bort dom vassa hörnen överalt hemma.

Igår kväll tog jag fram mitt husliga jag och började sy jonnas gardiner.
Jag han its klart när jag kollade på klockan och hon var halv 1 (!!!!)
Då var de bara och packa ihop och ta de sista idag...så nu samlar jag kraft så ska jag sen gå och hänga upp dom och beskåda mitt mästervärk.

Ikväll blir de väll och börja med julgardinerna.
De är så skönt å ha en sysselsättning..specielt nu när de känns som allt håller på gå åt h*lvete för mig.

Imorgon Lule och storhandla mat med pappa...Lillan ska våldgästa farmor och farfar så vi kan handla lite smidigare.
Nu ska de handlas mat för 1000 lappar!
de ekar i våran kyl så hehe

Nu Middag


Kommentarer
Postat av: Erika - Mammalivet och Kampen mot Fetman !!

Jo jag hade enorma problem med foglossning med båda barnen. Blev sjukskriven båda gånger! OKej, fy ayy man ska få så ont ! :( Kramar

2009-02-27 @ 19:48:56
URL: http://precioso.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Vi har ju en akta Graco babyskydd.Och vi är ju nöjda med den.Men nu ska vi köpa en som sitter permanet i bilen.Som han kommer att ha till han är 4-5år.Det är ju så tungt att gå och bära på bilbarnstolen ändå.Så.:)Hur är det med er då?

2009-02-27 @ 20:48:22
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!