Gårdagen

2009-01-25 @ 11:26:01
Måste tacka min älskade Rebecca för en jätte kul kväll, synd att vinet tog slut innen kvällen tog slut, men där mot slutet var vi nog så övertrötta att vi skrattade tills tårarna sprutade.

Vi satt nog mest och bråkade med blggen mig igår kväll, men till och med de var kul.
De vart inte så mycket färga hår(hennes) och fixa löshår (bådas)

Men nu är jag stolt ägare till en jätte fin blogg istället :D
Dock vart de rätt sent igår så jag kommer nog vara rätt död med jonna idag, kl 3 kastade jag in handuken och sa God natt, då var dom fortfarande kvar.
Rebecca la sig och halvsov på soffan medans grabbarna satt framför datorn (ovanligt va)

Synd att de kan dröja innan nästa gång vi gör de här.....kommer värkligen sakna de.

Love you Bereccca

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!