Grattis Carin!

2009-01-25 @ 21:03:43

Idag blir svärmor Carin ett år äldre, men hon ser bara yngre och yngre ut ;) hehe
Så dagen iända har vi ätit god middag där idag,

Renfille med ungstekt potatis och grönsaker, till de serverades en jätte god grädsås, herikoverts (????) och gele för dom som ville ha de.
Till efterätt vart de choklad eller Jordgubbs Youghurt (på hink finns på coop)
Kaffe och kaka.

Jag åt så jag garanterat gick upp 5kg,  Gott var de, en riktig söndags middag!

Ser att de är rätt döt för folk som bloggar idag, endast en updatering av alla 7 jag följer slaviskt,
Kanske är de för att ni är bakis?
kanske för att ni är trötta?
Men inte en enda komentar heller får man så jag misstänker första.

Jag bara måste dela med mig av en händelse nyss som fick mig och skratta.
Jag tog ett bad med Jonna just före hon  skulle göra kvällen,
När jag skulle tappa ur vattnet och ducha sen så ser jag hur vattnet stiger i badrummet på golvet!
De är stop så klart....
Direkt gick tankarna tillbaka till för drygt ett år sen,
Om jag inte minns så väntade jag Jonna då,
De här var rätt sent på kvällen/natten då jag hade en befogenhet och ducha och bada sent.
Jag hade tappat upp ett bad och låg och njöt,
Efteråt drog jag ut propen och duchade av mig.
När jag satt shampo i håret sa nånting mig att kolla ut...

Så jag gjorde de...och till mig stora förvåning ser jag mina kläder flyta på golvet!
De var minst 1decimeter med vatten i badrummet.
Jag skriker åt Lm att komma,

När han kommer ut i hallen så ser han hur de forsar vatten genom springan i dörren, han hämtar alla handukar vi har och lägger dom på golvet medans jag står naken med en liten hink jag haft hårklämor i och hinkar vatten i handfatet,
Än med shampot i håret!
När jag hinkat bort nog mycket vatten så han kan komma in lindar jag om mig och går i köket och sköljer ur  håret.
Han lyckas då iaf lösa problemet.
När allt lugnat sig  ska jag gå och ta mig en natt macka, till min stora förvåning där så är kylen varm!
What!!???
Ja nu är Kylen trasig, så vi fick snabbt som ögat göra plats i skafferiet (kall skafferi) och pressa så mycket vi kunde in där.
På morgonen ringer vi bovärden som får komma och kolla, han hittar dock inget fel i badrummet men de kommer en reparatör och fixar kylen.

Senare på kvällen igen tar jag  mig ett bad och än en gång händer detta!
Nu räcker de som tur är att jag rör lite kring avloppet så de kom in luft så ran de undan.
Men allt som låg på golvet var de ju bara rensa bort.

haha kan ni fatta om de hänt idag igen!? hahaha
De var en dag full av otur kan jag lova


Kommentarer
Postat av: Berecca

Tack gumman! såg ditt inlägg för sent, men kanske senare i veckan =) imorgon har vi prov så ikväll ska vi plugga och kommer nog inta att hinna med stan, men jag ska fylla på mobilen ikväll så jag hör av mig sen =) puss å go!

2009-01-26 @ 16:00:03
URL: http://bereccca.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Jo vi hade riktigt kul!

Ni då?

2009-01-26 @ 17:20:41
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!