Kanske kanske kanske...

2009-01-30 @ 20:53:44
Idag har hon vart ovanligt pigg och spytt ovanligt lite...så kanske kanske kanske..jag vågar inte säga de än för så fort jag säger de så vänder allt igen...så nu är jag tyst och bara hoppas istället.

Idag var vi och tog en promenad ner mot isen, efter som de bara är skoterspår ner på den progade vägen på isen vart de inte å dra ner vagnen.
Vi försökte men jonna vart rabbiat galen så vi drog upp den igen.
Skönt med en promenad faktiskt.

Sen vart de av till stan då jag hade ett ärende på banken (oj så vuxet de låter)
Skulle lösa in en chek på bostadsbidraget som än inte kommit in på kontot som jag vill...Hmm...jaja får se nästa gång hur den kommer..annars får jag fylla i ett sånt där papper igen.

Annars är de lungt här, Ingen av oss har kräkts nått på hela dagen, ingen feber, Enbart magen då...men de får man väll räkna med efter den här pärsen.
Imorgon ska Lm jobba så de är bästa han är frisk till dess, för han lär varken ta eller få ledigt.
Desutom kan vi behöva pengarna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad Jonna är vacker Ingela!

2009-01-30 @ 21:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!