Kom an bara

2009-01-20 @ 22:01:44
Nu är jag berädd, Kom igen bara....Idag var jag och köpte handsprit på apoteket så kanske man kan skydda sig någorlunda från denna hemska kräksjuka.
Lm som vistas mycket kring folk och håller i pengar ska bada i den den hand spriten, för jag har inte tid att ligga sjuk.
Värkar däremot som jonna åkt på nått tyvärr.
Hon spyr massor, inte ofta men mycket, Imorse när jag gav henne gröt och dryck spydde hon upp en halv flaska med dryck, sen när vi gick och väckte Lm kom gröten upp i sängen på pappa så klart.
Middan samma sak, han precis gå från bordet och sätta oss i soffan när hela middan kom upp igen!
Ska avakta till imorgon och se hur de är annar får jag ringa Bvc och höra vad dom tror, hon är inte dålig i magen eller så, hon bara spyr, men inte efter flaska eller bröst.


passade även på idag och köpa ett medel mot skorv (hårskorv så klart)
Jonna har börjat få stora kakor i hårbotten men som tur är täcks av allt hennes hår.
De är en engångs kur som ska sotta i 3-4timmat innan den sköljs ut och sen ska man ta en luskamm och
dra bort allt, så ni vet ju hur min dag ser ut imorgon.


Första kvällen nu på länge som jag är själv med Jonna, och hon har vart helt exemplarisk.
Åt en hel flaska somnade och sover än =)
Precis så borde hon vara varje kväll så man hiner få nånting gjort här hemma.

Ne nu ska jag gå och ta mig nå kvällsfika,  The och nybakt bröd, lät inte helt fel va? ;) hihi

Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Jadu,det är vatten på hela golvet men det är bara roligt :)



Ajdå,har lillan fått magsjuka!?

2009-01-20 @ 22:37:15
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Jag har beställt det från www.finehair.se , kostade 790:- men finns billigare på Tradera där jag vanligtvis brukar köpa.Men n uhittade jag inget som föll mig i smaken :/

Du är så fin i kort hår!Passar dig riktigt bra.

Visst hade du ganska långt innan?

2009-01-21 @ 10:06:57
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Jag har gjort precis samma sak,klippt av det och ångrat mig,så aldrig mer :)

2009-01-21 @ 18:03:04
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Det är så svårt att veta vad man vill göra..Men jag vill ha långt hår och det har jag ju nu :)

Är dock sugen på att göra lite slingor då färgningen inte riktigt tog i löshåret,och mitt eget hår blev mörkare..Så vi får se!

Visst har du slingor?

Jag tycker du är jättefin i håret!

2009-01-21 @ 18:28:46
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!