Kvällens planer

2009-01-24 @ 18:12:33

Ikväll blir de vin drickande med min älskade rebecca, jag ser alltid så framemot dom här kvällarna då vi har så fruktansvärt kul!
Ikväll har jag laddat upp med en hel låna vin så ikväll ska vi ha kul!

Jag var lite orolig hur de skulle bli med kvällen här när nu Jonna åkte på magsjukan, men eftersom hon mår bättre är de fortfarande on.

Vi ska bara sitta hemma här och vara sofistikerade och dricka vin och äta godis med grabbarna.
Men de slutar ändå alltid med att vi sminkar upp oss och gör oss i årdning fast vi inte ska nånstans, vi gör de nog bara för att de är kul.

Vi har alltid så kul tillsammans, och jag saknar henne på varje barnfri kväll vi har.
V
i är som oskilljbara,  hon tar fram de bästa i mig och jag kan värkligen prata med henne om allt, inget problem är för litet och ingenting är för pinsamt.

Skulle jag bli strandsatt är de hon och Jonna jag vill ha med på Ön!

      

Hahah jag ser nu att vi alltid har samma position på alla korten hahaha så de kan gå ibland....

Ne nu ska jag gå och tjuva mig ett glas vin och vänta på besöken.

På återseende


Kommentarer
Postat av: Berecca

jasså du, du tjuvstartar! xD ses snart längtar puss

2009-01-24 @ 18:26:09
URL: http://bereccca.blogg.se/
Postat av: lollo

skrev ett sms till dig ! varför svarar du inte ? jaja men dock lite tråkigt att du inte hör av dig om tjejkväll jaja hoppas ni har det bra ialf

2009-01-24 @ 23:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!