Lyckad shoping idag!

2009-01-26 @ 22:35:45
Idag var en lyckad shoping dag på stan!
Jag var på lagomt humör, hade lagomt med pengar, Lagomt med tid och en lagomt less  dotter.
Ändå lyckades jag komma hem med ett par Jeans, ett linne, en trekvarts omlott tröja, och en hårfärg.
OJ vad jag känner mig lyxig, första gången jag kommit hem från stan med enbart kläder till mig och inte till min älskade dotter,
Men  så klart kollade jag lite på kläder ändå åt henne.
Så nästa sväng blir de säkert köpa nå kläder åt henne.

På onsdag är de inplanerat en mamma latte med Sandra och Lovis.
Ska bli så kul då de var länge sen nu vi fikade.
Sist var före vi for till Göteborg.

Idag fick vi äntligen hundmaten också, 12½kg slakterirester (blää) 
Men tydligen är de gott och den är billig så vi kör på.
Så länge lillen äter är jag glad.

Idag fick jag äntligen se Erikas och Manges lilla son också, Oj så liten han var...Och oj så bejbis sjuk man blev, men jag fick ett snabbt uppvaknande när Jonna vaknade och vart less i vagnen.
Men de är alltid kul ändå å se dom små och höra och gämföra förlossnigar.
Kanske en blivande mamma latte där också i framtiden, vem vet?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!