Nu kanske...

2009-01-23 @ 22:35:55
jag ska inte vara för snabb nu å säga att hon är frisk, men idag har hon varken spytt eller haft feber.
Jag hoppas de har vänt nu,

Här hemma är vi/jag rätt trött....LM har haft turen och jobbat hela maggsjuke perioden så jag har fått ta hand om henne själv.
Hon har vart så gnällig och bråkig att ja trodde inte de var möjligt.
Sover bara jätte snabba korta stunder på max 5min och då bråkar vi först 30min innan hon slår igen ögonen.
jag är helt slut i kroppen och hjärnan, vad skulle jag göra om jag inte haft carin och claus?

Imorgon blir de lule och kalas,
Emma min syster dotter fylde ju år tidigare i januari men först nu är de kalas,
Ska bli kul och få träfa syskonen och syskon barnen igen.
Pappa kommer och hämtar oss imorgon.
Tur att Jonna mår bättre så vi kan fara.

Kommentarer
Postat av: Anna & Felicia

Hoppas er lilla tjej får bli frisk nu! Magsjuka är inte att leka men...



Jag kommer från munksund men flyttade till Skellefteå efter gymnasiet så jag har inte bott i piteå på 4 år nästan, förutom några korta perioder.



Trevlig helg!

2009-01-23 @ 23:40:20
URL: http://annasmirakel.blogspot.com
Postat av: Jennie och Norah

Eller hur?

Men det är skönt att få vara barnfri ibland,att bara få slappna av!

Hoppas ni har skoj ikväll!Ska ni ut nåt?

2009-01-24 @ 17:58:48
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Det blir nog utgång! :)

Sandra ska hit också,så blir eran kväll avslutad tidig är det bara att komma hit :)

2009-01-24 @ 18:13:19
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!