Nu var jag för snabb igen....

2009-01-21 @ 19:51:25
Pratade med syster min i telefonen idag, hon frågade hur de var med Jonna om hon är bättre nu och om jag pratat med Bvc om att hon spyr så mycket?
Ne sa jag hon mår bättre nu, hon har inte spytt nånting på hela dagen så jag tror de gått över...bara nått som paserade.
Men Aj så fel jag hade....När vi gick igång med middagen så satte vi henne i hokus pokus stolen och gav henne nå leksaker.
Vips när vi vände bort blicket spydde hon massor massor med genomskinligt slem! (urs)
Happ....torkade och bytte kläder på henne, han inte mer än sätta ner henne igen så spydde hon igen...samma sak där...genomskinligt slem.
Så där höll de på 5 gånger.

Så efter middagen nu tänkte vi att hon skulle varva ner och vila en stund...men ack så fel vi hadde, hon vägrar vila utan springer som en tok omkring i gåstolen och skriker av glädje!
Kanske är de för att hon fått upp de hon ska...kanske är de för att hon bara får vara i blöja!
Vilket som är hon då gladare än nånsin.

          

Kommentarer
Postat av: Anonym

men stackars lilla tjejen :(

2009-01-21 @ 22:26:37
Postat av: Jennie och Norah

Det brukar vara så.Det man inte vill ha,har man och vice versa :)

2009-01-22 @ 08:26:53
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad söt hon är er lilla tjej:) Hoppas ni kryar på er snart! Min dotter är förr i Juni-08 så dom är rätt så jämngamla.

Jag kommer från Piteå ursprungligen men bor nu i Sthml och brukar läsa din blogg. Jag tror t.o.m. att vi är lika gamla? (född -85).

Ha det fint!/Anna

2009-01-22 @ 08:48:59
URL: http://annasmirakel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!