Oj vilken morgon

2009-01-27 @ 10:39:26
Morgonen började väll som vilken morgon som helast,
Jonna vaknade kl 7 och ville ha en flaska,sen somnade hon om till kl 9 då vi klev upp och fikade frukost.
Efter frukost tänke jag äntligen sänka sängen jonnas då hon nu dragit sig upp ståendes, dock inte i sängen som tur är.

jag började med sängen men insåg att jag nog tagit mig vatten över huvudet så Lm ryckte in och tog över.
Men även han fick problem med den.
Tempramentet på top så klart när jag plötsligt hör jonna skrika i tv rummet!
Vad händer!?
Hon skrek som hon gjot sig illa så jag rusar in i och möts av en sjö!

Japp....
 
Jonna har sprungit runt i stolen och krockat med beans vattenskål och vält den full med vatten ur över parkettgolvet!
Hjälp!
De var bara skynda in i garderoben och hämta en handuk och kasta på golvet.
Sen hämta moppen och försöka få upp allt vatten innan parketten skulle suga upp allt och bli förstörd.

Förutom nå missöden med att jonna spydde ner sig två gånger och fick tar i en sax å lekte med har morgonen gått okej.

Sängen hennes är sänkt å på plats, jag fick till och med skurat i tvrummet på morgonen också ju.

Hoppas ni haft en lugnare morgon än mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!