Så himmla omtänksamt!

2009-01-31 @ 13:52:10
Mina svärföräldrar alltså...inte nog med att dom skulle ha Jonna idag så vi fick städa i lugn och ro,
När dom kom och hämta henne hade dom köpt en buket tulpaner åt mig!
Så himmla omtänksamt!

Inte händer de va varje dag att mean får blommor bara så där utan anledning.
Inte enns på min födelsedag får jag blommor så när man väl får de känns de som nått alldeles specielt.

Dagens syslor var att städa hela lägenheten,
från golv till tak.
Nu när vi alla legat i magsjuka har lägenheten förfallit omkring oss.
Damtussar stora som råttor, och hundhår så jag skulle kunna sy en dress åt en nakenhund.
Urs hur här såg ut alltså.
Nu fick vi vädrat ut också alla magsjukebakterierna.
Nu ska jag bara ta och puttsa alla fönster när jag känner mig hurtig nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Jenny o Lilja

Absolut! En fika är alltid trevligt. en jag som är anti stan, tar hellre en kaffe hemmavid =)

2009-01-31 @ 17:50:33
URL: http://zantoria.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Vad kul att få blommor!Alltid lika uppskattat!



Haha,så Jonna blev glad av Norahs röst?:)

Så himla gulligt!



Vi myser också bara ikväll.Papsen är på 40-års fest och vi har det så trevligt här hemma :)



Hur mår lillan nu då?

2009-01-31 @ 18:44:27
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jenny o Lilja

Hej. Lilja mår bättre iaf. Så det var nog en snabb omgång. Skönt! JO, jag är bara så kräkless på stan. Mycket mysigare att sitta soffan med en kopp kaffe o trevligt sällskap medan ungarna leker på golvet.. eller nåt =)

2009-02-01 @ 20:27:18
URL: http://zantoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!