Snacka bantningskur

2009-01-28 @ 18:50:28
Hela natten...hela morgonen har jag bara kräkts,
Jag har fått gå med en hink framför mig hela dagen lång....
När jag fick i mig nån droppe vättske ersättning från Jonna släpte de lite.
Jag har inte kräkts sen dess iaf  men jag har feber och massa ont i magen...:S

De enda jag får i mig är Yoghurt och vatten, jag gav mig på å prova en ost och skin paj men de skulle jag inte gjort.

Lm fick ta ledig från jobbet då Carin inte vågar sig hit när de är magsjuka.
Samma när Jonna då har de också.

Jag hoppas på en bättre natt/dag.

Kommentarer
Postat av: Sandra och Lovis

usch.. ja, det är inte kul alls med magsjuka! =/

Hoppas att det går över för er båda snart.



Jag har inte satt i så mkt dijonsenap, bara så man får lite smak.

Det är ju inte farligt eller så, men det kan ju lätt bli FÖR starkt, och då är det ju frågan om dom gillar det.

Lovis fick smaka några skedar, och hon verkade gilla det,

men det slutgiltiga testet blir imorn till lunch.

2009-01-28 @ 22:22:53
URL: http://spikesandra.blogg.se/
Postat av: Sandra och Lovis

Tack!

Nä, man vågar fan inte äta ngt när man är magsjuk,

jag är hellre hungrig än kräks!



Jag hittar på recept själv, man kan ju göra samma mat som till en själv på ett ungefär, fast man skippar saltet och kokar allt istället för steker.



2009-01-28 @ 22:45:49
URL: http://spikesandra.blogg.se/
Postat av: Ewe

Du har en utmärkelse att hämta på min blogg ;) Kram!!

2009-01-28 @ 22:55:54
URL: http://qutak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!