Vad gör man uppe den tiden?

2009-01-20 @ 09:49:19
Kl 20 över 3 vaknade Jonna och ville ha flaska, så jag gick upp och fixade en efter att ha ammat henne som alltid, Lm matade henne med den och sen somna hon om igen.
Kl kv art i 8 vaknade hon igen och ville kliva upp, jag vet att för många av er är de sovmorgon men inte för oss.
Jag är fortfarande inställd på att hon ska vakna kl 10 som hon gjorde förr.
Jag låg och drog mig till halv 9 sen var de bara och kliva upp ohc fixa frukost.
Sen då....vad finns de sen och göra då?
Lm ligger och sover än då han ska börja jobba ikväll (kl 17)
så ikväll blir de bara jag och Jonna.
Ska bli spännande, jag har inte vart ensam med henne så många timmar nu på en månad, så nu är jag ju bekväm och van att ha han nära och till hands med henne när hon blir för jobbig och gnällig.
Men nog ska de gå bra.

Igår kväll var jag helt övertygad om att happ nu har jag åkt på nån magsjuka eller nått, jag kallsvettades, hadde spyan i halsen och skakade.
Jag mådde så fruktansvärt illa att jag kunde bara ligga i fosterställning blixt stilla och knappt andas,
hinkade i mig vatten och efter en timma vart de bättre.

Idag blir de stan igen, måste in och köpa Ad droppar åt Jonna, ser att jag har inte enns så jag klarar mig imorgon.
Blir säkert och kolla efter nå kläder åt henne när man ändå är på stan.
Vore ju kul om min älskade rebecca ville komma in så hon får znoosa på Jonna.

Ne nu sk jag gå och väcka upp Lm så jag får ta mig en duch sen.

 På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!