-Är de ett barn eller en apa?-

2009-07-15 @ 10:09:58
jonna alltså...mitt älskade lilla barn...Hon är värkligen en liten våg hals och är inte rädd för mycket.
Hon älskar å klättra på allt.
Otalaiga gånger har hon klättrat upp i soffan, fåttöljen och är nu på väg upp i sängen...men de hon gjorde idag chokerade både mig och Lm!

hon vaknade kl 7 och som alltid låg vi å drog oss i sängen innan vi klev upp me henne.
hon stod i sängen som alltid och pratade hejvilt.

tillslut vart de tyst och jag hör en ko Muua.....???
trött som man är tänkte man inte mer på de....förens jag hörde grinden vi har vid hennes rum falla i backen...
What!?
Lm springer å kollar och ja men vist hon har klättrat sig ur sängen sin nu också!
Hur alltså!?
hon kunde ju ha ramlat å slagit sig ordentligt på huvudet eller nått....våghalsiga lilla barn alltså.

så nu blir de noga kolla med att alltid he upp sidan på sängen när hon sover.
kan ni tänkta er min chok?

Nu idag är jag iaf ledig från jobbet, de blir en sväng till lule me pappa idag för å hälsa på syrran min.
hon älskar ju å pussa på jonna så självklart följer hon me.
sen blir de jobb hela veckan....inget ja ser framemot kan jag ju säga.

Igår på jobbet var en sån där dag då alla kom å åt, och 90% av alla dom som kom var otrevliga och gnälliga.
En vart så arg att vi fick tala med chefen våran Agneta, men i slutändan visade de ju sig att vi hade rätt ändå.


Kommentarer
Postat av: sussi

Som sin mor!!! Hihih..Jennifer fick lös spjälen från fotändan och kröp ut :)

2009-07-15 @ 19:06:03
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: Berecca

haha söta barn :P tur att hon inte gjorde illa sig iaf :)

Puss å go :)

2009-07-15 @ 21:41:14
URL: http://bereccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!