-brunt eller rött....-

2009-07-08 @ 22:25:17
De återstår att se vilken färg de blir igentligen, just nu sitter jag nämligen med färg fulla håret och hoppas påe tt bra resultat eftersom jag ska jobba imorgon så jag hinner inte färga om de ifall de blir rött...
jag har ju mina älskade (ironi) finska drag i mig som konstigt nog gör att jag får rött hår extremt lätt.
Köpte HMs egen färg igår och vart mäkta förvånad när jag blandade ihop den....tror de max vart 1dl färg!!! what!?
de var på håret att de räckte till mitt korta hår och igentligen skulle jag behövt mer än så...men men jag hoppas de går iaf.
Jag kan inte minnas att de är så lite färg i deras?!

Idag kom då iaf MP anna och lilla Sigge, han är värkligen sötare i värkligheten än på bild.
När man sett kort på han ville man bara smälta men sen när man fick se han i IRL var de värkligen så man vart knä svag!
Lm vart nog mer bebis sjuk än mig kanske men man kunde ju inte låta bli å dröma om en sån liten en igen.

Jonna fick värkligen en sen säng tid idag, hon kom inte i säng förens 21,45 vilket är rekord på läääänge.
Hoppas nu på sovmorgon imorgon då, inte för att jag kommer få sova längre än till 8,45 ändå då mamma ska på jobbet kl 10.

ne nu ska jag skölja ur hårfärgen och be till högre makter att de blev bra!

Kommentarer
Postat av: Berecca

miss u hun! hoppas att håret blev bra :)

Ug ug!

2009-07-09 @ 12:32:20
URL: http://bereccca.blogg.se/
Postat av: sussi

De för du är blond från screch..då har du mycket röda pigment när du färgar. Vet ju av egen erfaret då man tonade håret i sin ungdom..

2009-07-09 @ 20:16:34
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!