-En Tvlös Fredagkväll-

2009-07-31 @ 19:02:07
Min plan med en mysig kväll framför tvn och M&Ms sprack så fort Jonna fick tag i dosan.....den här gången fick hon in dödsstöten.
Den är helt död nu....
Ringde till BB och beställde en ny med dom men den kommer inte förens tidigast tisdag, så nu måste jag ta mig in till stan å låna Carin och  Claus dosa medans dom ändå är borta.....
Så tidigast imorgon får jag dosan tyvärr... =(

Ang mitt förra inlägg kan jag inte berätta mer för då kommer nog blixten slå ner på mig eller nått liknande...
Men besvikelsen kvarstår så klart....Jag gör allt jag kan nu för å hitta lösningar....

Kommentarer
Postat av: Anki

Förstår ditt problem...det löser sig nog......men en förklaring är som skylldig dig....så ge dig inte....

2009-08-01 @ 10:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!