-ett stort steg-

2009-07-26 @ 22:58:31
idag var en stor dag för mig!
Inte nog att ja överlevde ännu en dag i detta helvete på jobbet, när jag slutade fick jag se Jonnas förste steg!
Claus kom och gick me henne i koridioren och när han släppte gick hon 3-4 steg helt själv!
De var värkligen så man fick tårar i ögonen nu är lillan stor ju!
Så nu blir de hård träning på gå fronten så kanske hon går ordentligt innan dagis på 2veckor =)

Imorgon blir de tillbaka till jobbet, som tur är jobbar ja me Sara så då kommer de gå lite lättare.
Imorgon ska Carin även ringa VC åt mig så jag kanske äntligen få komma å kolla upp min yrsell.

Nu sängen och andra Twilight boken, snart klar me den då är de bara 2börkcer till så är ja bok lös igen =( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!