-För mycket?-

2009-07-30 @ 15:08:30
har vi tagit på oss för mycket när vi båda jobbar nu, en hund och ett barn....nu då...båda jobbar, ett barn, två hundar och kattvakt till grannen...
de kanske inte låter mycket men när man själv inte mår helt 100 känns de mycket.
Gizmio har gått och vandrat hela natten vilket innebär ingen sömn för mamma...
jonna har kommit i nån trotts eller nått och får utbrott när hon inte får som hon vill, Bean är på Gizmo som en igel och ska bita och busa hela tiden....
Min rygg håller på döda mig och jag är konstant yr i bollen.

snart jobbet igen, problemet kvarstår hur jag ska ta mig till och från jobbet lördag, söndag, lördag går de bussar men då kommer ja en timma sent till jobbet och måste gå 1½timma tidigare.
Tror inte många som går me på de tyvärr.....
så ja får lita och hoppas att pappa kan skutsa mig.

Tack och lov har vi en väska på ryggen som jonna får sitta i när ja ska gå me vovvarna när Lm jobbar, två hundar som drar åt olika håll och en barnvagn är som bäddat för trubbel.
Desutom älskar hon å sitta i den men dock kommer nog inte min rygg älska den så länge...men men....


Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Vi får bara se hur länge det håller i sig.Hon brukar också göra helomvändningar och börja vakna kl.6 helt plötsligt.Men man får väl njuta så länge det varar :)

2009-07-30 @ 22:25:57
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!