-hej då lilla sigge med familj-

2009-07-13 @ 18:28:41
Nu idag satte dom sig i bilen för att nästa stop ska bli Hörnesand och sen göteborg på onsdag.
De var så otroligt trevligt å få träffa dom alla och dom små stunderna sigge var på bra humör var guld värt!
han är värkligen en liten hjärtekrossare.

Igår var de dop för han i kyrkan i stan, fikat vart ute på annelunds gården.
Dopet var kort men jätte fint, Jonna och Lm fick äran å hälla upp dopvattnet men man såg suget i jonnas blick å få plaska lite där istället.
Sigge betede sig exemplariskt och till och med log lite =)
Bilder kommer senare el imorgon.

idag var de jobb som stod på schemat.
Började kl 10 och slutade kl 17, tack och lov fick jag jobba med mina favvo tjejer sara och sara idag =)
Nu saknas de bara att vi alla tre och Ewa får en hel dag och jobba då skulle hela sommaren vara räddad!
Hem och byta däck på carins bil då de blivit pys punka då en spik stappat in i däcket,

Kan ju säga att jag kämpade  rätt länge me å vända på jonnas sov tid igår kväll, Lm for å hämtade båten i pålberget så jag fick ta sövningen med henne, en ordentlig utmaning kan jag ju säga er,
2½timmas bråkande innan jag höll på bryta ihop och började köra 3minuters metoden på henne.
lät henne ligga 3min gick in och bäddade om henne.
Väntade 4min samma sak.
Höll på så där och innan 7min sov hon faktiskt helt själv!
Dock i fotändan av sängen men hon sov iaf helt själv!
mamma var imponerad!
Så vi ska nog köra samma sak ikväll om inte pappa är för blödig.

Nu är de inte länge kvar tills våran 10års dag heller, 12/12 har vi 10års jubileum.
Mina planer var ta in på hotel antligen i pite eller Lule och bara göra en hel dag av de, mysa me middag och kanske bio.
Vi måste ju trotts allt fira att vi gått igenom istort sett allt under dom här 10åren och ändå älskar jag han som om vi nyss träffats!
Vi är som gjorda för varandra känns de som!
eller vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Berecca

Det är klart ni är! Det är ju ni två ;)

Saknar dig gumman! Puss å go :)

2009-07-13 @ 18:49:50
URL: http://bereccca.blogg.se/
Postat av: Ewe

Tvivla aldrig på att ni inte skulle vara gjorda för varandra. Ni är ett exemplariskt par och jag önskar Er all lycka och välgång!



Hoppas Ni får en fantastisk dag tillsammans, det är Ni båda värda!



Kram Ewe

2009-07-14 @ 19:55:56
URL: http://qutak.blogg.se/
Postat av: Nadja

Hejje



Glöm nu inte och rösta på mig, har nr 10. =)

http://sofiaericsons.blogg.se/

http://plumms.blogg.se/ har nr 3



2009-07-14 @ 23:50:42
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!