-igen då-

2009-07-29 @ 15:48:19
Idag vart de läkaren kl 14 äntligen,
Som ja misstänkte ville dom ta blodprov på mig, för er som inte är nålrädd är de nog rätt svårt å förstå min panik när hon sa de.
Men efter en del övertalning och ett Emlaplåster senare stack dom mig och fyllde 3 hela rör.
Läkaren trodde iaf att min yrsell var en allvarligare form av blodtrycksfall.
De är ju inte allvarligt men mitt blodtryck skönk från 110 till 80 bara jag ställde mig upp.
de var rätt mycket sa hon.
vila och vatten ordinerade hon.
Tur iaf att de inte var nå allvarligare än så.

Imorgon bär de av till stockholm för Carin och Claus, sen blir de Grekiska ön Samos på lördag.
Lite avis är man ju så klart men dom förtjänar de mer än nån annan jag känner.
Vi och andra sidan är både hund och katt vakt nu.
Ikväll kommer dom me Gizmo så han ska bli inneboende här i 2veckor, sen ska vi ner och mata grannens katt fram till på tisdag medans dom är  på semester.
De känns jätte kul att dom litar på oss så pass att vi har fått en nyckel hem till dom.
Men dom är ju också helt underbara grannar så!

Jobbet igen på lördag då för min del.....suck va jobbigt och segt de känns nu den sista tiden.
nästa vecka är den sista veckan sen är de äntligen över.
De enda ja kommer sakna är nog dom ja jobbar med.
Men många kommer ja nog hålla kontakten med som tex, Sara B, Ewa, Sara L.
Sen finns de vissa ja blir glad å slippa se mer,
Slipper ja nånsin mer i mitt liv se människan kommer ja leva ett bra och lyckligt liv!

ne nu ska ja börja slänga ihop nån middag efter ja tagit hand om berget me disk.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad bra att det inte var något värre, men du får se till att du bli bättre! Fastän det nästan är omöjligt att vila upp sig när man har vårat jobb, men försök att göra det bästa av situationen :-) Vi kommer definitivt hålla kontakten, saknar er på jobbet redan haha. Jag känner att jag är rätt sugen på att jobba med er, så säg till om du vet någon som vill byta bort ett pass... Jag är frivillig ;-) Okej... jag kanske inte saknar att jobba men jag saknar er ;-) Jobbet kan man aldrig sakna! Hoppas du har det bra!!! :-)

2009-07-29 @ 17:32:19
URL: http://saarahberglund.blogg.se/
Postat av: sussi

Men ska de kolla upp blodtrycket igen på dig? För håller den på att fara sådär kan de ju vara även tecken på annat som inte är som de ska i kroppen. tänkte mest på köldkörteln och ämneomsättningen. Krya på dig!

2009-07-31 @ 18:36:32
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!