-Inga konstiga drömmar inatt-

2009-07-24 @ 20:36:26
Äntligen en natt helt dröm fri!
de var länge sen nu,
men då vart de en madrömms morgon istället,

Jonna vaknade 7,15 som vanligt å ja låg å drog mig till halv 8.
Klev upp, gav en flaska och satt å lekte.
kl 8 ringde telefonen (????) de hör inte direkt till vanligheten att de ringer den tiden på morgonen.
de var Carin som sa att Claus fått nån reaktion på nånting under natten så hela han var full i utslag och han höll på kliva ihjäl sig.
Dom for akut upp till Vårdcentralen i hopp om att få komma till en läkare så snart som möjligt.
jag då i halvt panik, Ja kommer ju sent till jobbet garanterat å tänk om dom inte kan ha Jonna idag.
Lm jobba igår kväll och nu ikväll så han var inte direkt kapabel å ha lillan.

Iaf kom dom just efter 9, han hade fått en allergisk reaktion på nåntign, vad vet dom inte än man har har fått medecin iaf så nu är de bättre.
kommer tilll jobbet 10min sent.
Börja me å få en uttskällning av Sara (i badet) för dom som stängde igår hade glömt uteserveringen så de var brickor kvar där ute på borden.
Städa upp där, hämtade varor slog på allt ja men sånt vi gör på morgonen.....
Tänkte gå och käka frukost som vi brukar men de var bara nå torra brö kanter kvar så vi sket ide.

Sen har de rullat på me folk hela dagen lång,
Min lunch tog ja kl 16 då kom de en lucka i beställningarna.

nu sover då iaf lill trollet och mamma ska gå och skrubba sig i duchen, känenr riktigt hur flottet rinner efter pannan på en hehe,
bra beskrinvning va? :P

Imorgon blir de stan me Annelie, Frida och förhoppningsvis sara från Jobbet =)

Slänger in nå kort på lillan som belöning för att ni sått ut me mitt Jobb tjat :P










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!