-Jonnas bus idag då-

2009-07-31 @ 21:54:43
Alltså jag måste ha fått världens busigaste lilla troll till barn!
Från morgon till kväll är de bara bus som gäller för henne.
Dagens Bus då.

*Höll på klättra ur hokus pokus stolen
*Har klättrat upp på köks bordet
*klättrat upp i fåtöljen
*Klättrat i soffan
*Rivit bort alla mina upphängda kläder på torken
*Badat i hundvatten skålen
*Rivit ur 2glas Jouise
*Ett glas vatten
*en kaffekopp
*klättrat upp på utebordet
*rivit sönder en bok för mamma


Sen är de lite små nyp på bean som hon konstant gör....
Fattar ni att ja har mycket å göra hela dagarna långa med henne!

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Ja,jag är helt värdelös i köket!Ska försöka dela ut baknigen till allt folk!Men tårtan ska jag nog försöka göra,eller så får Lucas mormor göra den!

Hur är det med er då?:)

Kram!

2009-08-01 @ 14:09:35
URL: http://www.EmmeliLundberg,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!