-Mardrömmarna fortsätter-

2009-07-23 @ 21:18:59
inatt kom de in en man och satte en pistol mot migg huvud.
Lm satt som vanligt vid datorn.
Han hotade att döda mig när Lm tog upp en egen pistol, titta de på mig och sa:
-jag kan inte leva utan dig
Sen sköt han sig själv.

Sen vaknade jag med gråten i halsen och kände paniken krypa upp mot ryggen.....
de känns värkligen som de kommer en ny mardröm varje natt, vad är de som händer?

PDOL är i full gång nu, jag fattar inte hur man som förälder till småbarn ids gå helt ärligt....jag stannar hellre hemma och har en myskväll med godis och film än att supa skallen av mig och må dålig dagen efter....ne tacka vet ja myskvällar....
Jag insåg för nån dag sen att de är 2år sen jag festade senast!
2år alltså....en stjärna i himmelen till mig eller vad säger ni?
Vist jag har ju suttit hemma och druckit vin me tjejkompisar och sånt, en gång har ja vart på krogen men då var ja mer nyckter än när jag sitter hemma och dricker vin me vänner.
Kul hade ja då inte heller den dagen....
Jag är inte nyckterist tro inte de nu, men jag prioriterar hellre att vara hemma me familjen på min lediga dag än att gå ut och supa.
så känns de iaf nu.....
De enda ja sakar är min älskade Rebecca och våra myskvällar me datorn, en massa skratt och ännu mer vin!
Saknar dig som faaaaan!!!



Senast ja festade var syrrans bröllop, 3månader senare vart ja gravid



Oj va ja saknar dig gumman!

Kommentarer
Postat av: Berecca

åhh jag saknar dig mer! fan va jag vill komma hem nu! eller till piteå, där jag är nu är ju hem, men piteå kommer alltid att vara hem också :P

Älskar dig gumman!

Ug ug!

2009-07-23 @ 22:58:19
URL: http://bereccca.blogg.se/
Postat av: Berecca

haha ja hon är min stora idol :P ville bara testa mobilblogga :P å det funkade juh!

puss ;)

2009-07-24 @ 19:17:37
URL: http://bereccca.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag kan bara hålla med dig varför är man förälder om man bara preoriterar att supa och lämna bort sina små barn för.

Om man väljer att bli mamma och pappa så skall man inte tänka mer på festa strula runt liksom

men tack och lov är alla olika i sina värderingar. och jag är då helldrr hemma jag med med mina små liv jag skapat än att festa runt som vissa andra gör.

2009-08-04 @ 21:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!