-Premiär-

2009-07-15 @ 20:43:35
Idag gjorde jag nått som många ni kanske inte kommer måsta göra på några år.
jag premiär klippte jonnas hår kort nu!
Lm har tjatat nu länge nog om toffsen hon hadde i nacken att den måste klippas, men kär som man är har jag hållt fast vid den som ett kärt minne.
men så idag efter en svettig dag hoss moster Fia insåg jag hur lång den igentligen var, toffsen i nacken sträckte sig över slulderna på henne,
Nu var de dax å klippa henne insåg jag.

Så medans hon satt snällt och kollade reklamen på Tv tog mamma fram saxen.
Så nu e lillan korthårig, de gick mot förmodan jätte bra faktiskt, hon satt så snällt å kollade tv medans mamma klippte och borstade håret, nu vart de ju riktigt snyggt,



Eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Berecca

Det ser ut som att hon har en uppklippt frisyr juh :) snyggt!

Kram :)

2009-07-15 @ 21:43:02
URL: http://bereccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!