-Rekord-

2009-07-07 @ 12:25:59
Jonna somnade rekord tidigt igår kväll, redan kl 19 sov hon sött till min stora förvåning.
Men då vaknade hon också rekord tidigt!
04,30 stod telefonen på när Lillan vaknade.
jag trodde inte de var sant!
Lm tog första passet på en timma sen klev jag upp och hon somnade om kl 8 till 10,30.
Skönt de iaf.

idag är jag äntligen ledig!
hoppas inte dom vågar ringa ut mig idag för jag lär inte svara.
BVC kl 15.
vaccin, väga och träffa läkaren för 1års kollen.
Håll nu alla tummar att hon gått up i vikt.

Sen måstej ag få berömma min underbara sambo!
Han är värkligen världens bästa pappa.
Jag kan nog inte berömma han nog för vilket dunder jobb han för här hemma medans jag är på jobbet.
Han tar så bra hand om lillan, hemmet och hunden att de är nästan så jag får tårar i ögonen.
Han är helt enkelt perfekt på den fronten!

Imorgon får vi stor främande ända från göteborg!
MP, Anna och lilla Sigge kommer upp för å ha dop å på söndag, de ska bli så spännande och kul å få träffa lilla sigge nu, jonnas kusin.
Synd bara att jag jobbar så mycket som jag gör, men jag hoppas på få nån dag iaf med dom.

Ne nu ska jag ta på min lilla älskling nå kläder för å sen bege oss in till stan en sväng, känns som evigheter sen jag var i stan nu!
Nått som förändrats?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!