-Sista dagen nu-

2009-07-25 @ 17:53:53
Äntligen är dansar å ler snart över, sista dagen idag, visserligen blir de lite tomt när alla matstånd försvinner, å ja som inte enns hunnit äta nån Langos än,
skandal!

Lm sa ifrån sig jobbet idag, hans lediga dag och dom ringde ändå å ville ha han å jobba, men efter ett 14timmars pass igår och 4timmars sömn kände han själv att han skulle inte årka jobba ikväll ( jag njuter å få ha han hemma)
Så ikväll blir de Film, Chips och Dip, kanske en drink eller ett glas vin om han årkar och inte somnar på soffan (risken finns ju så klart)

Idag gick vi på stan me Annelie, Frida och Sara från Jobbet.
De vart en kaffe direkt och sen vart sara tyvärr tvungen å fara då hon skulle partaja ikväll!
Själva gick vi runt området och när vi kom till Tivolit insåg jag hur fruktansvärt mycke jag ville ha Rebecca där me mig.
Min första och enda karusell kompis!
Miss you!

Så klart följde kameran me men när ja skulle börja ta kort insåg jag att de var slut batterier i den, är inte de typiskt jag eller vad?

Yrseln fortsätter som vanligt idag, de känns som en lättare fylla och de bara snurrar i skallen, På måndag ska Carin rigna VC (vårdcentralen) å boka en tid för mig å kolla upp blodtrycket och blodvärdet, de inebär dock ett stick i fingret eller kanske ännu värre ett blodprov, men jag klarar inte de här nå mera nu,
Ja hade så här för nått år sen också men då gick de över,
nu är ja hela tiden rädd att ja ska tappa Jonna när ja går och bär henne eller värre svimma me henne i famnen.

Ne nu ska jag sätta mig och leka med mitt lill troll innan de snart är dax för sängen för henne.

Kommentarer
Postat av: Berecca

ja dig och karusellerna är det enda jag saknar med pdol :P ta å kolla upp det där fort som tusan nu!

Miss u to honey!

2009-07-25 @ 18:38:08
URL: http://bereccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!