-Ännu en dag-

2009-06-17 @ 19:50:34
Så börjar ännu en dag lida mot sitt slut.
Jonna har vart ute hela dagen lång och lekt i gräset och gungat.
Hoppas hon nu somnar utan problem ikväll.

Idag vart de en lite tidig midsommar middag då både ja och claus jobbar i helgen.
Oxfile, färsk potatis, grillade grönsaker och en jätte god sallad.
Imorgon blir de jobb för hela slanten, börjar kl 10 och slutar inte förens 17.
Ska bli skönt å få komma igång me jobbandet.

Nu ska jag sätta mig och mysa me lillan innan de är dax för sängen på 10min.
För mig blir de nog twilight för hela slanten sen!
Behöver drömma mig bort en stund!

Kommentarer
Postat av: Sandra och Lovis

Vad spännande med jobb hela helgen! =)

Jag ska också jobba, men det ger ju bra betalt när det är storhelg! =)

2009-06-18 @ 07:50:05
URL: http://spikesandra.blogg.se/
Postat av: amanda

snygg blogg :) kika gärna in på min blogg och svara på frågan om de höga gladiatorsandalerna. kram

2009-06-18 @ 17:27:32
URL: http://amandaaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!