-Dåliga jag alltså-

2009-06-20 @ 23:05:51
urs va dålig jag vart på uppdatera om hur de går med jobbet märker jag.
Men jag har varit helt slut både i kropp och hjärna när jag kommit hem.
Normal tid att komma hem den här veckan har vart efter 22.
då har jag missat en hel dag med jonna känns de som samt att jag är så himmla trött i kroppen och hjärnan då de är så mycket att ta in på en dag.

Idag iaf var vi på skeppet med jonna, nu fick mamma också följa med och jonna hade en super rolig tid i boll havet, de är nått jag rekomenderar för er som har små barn!
Så klart kom mamma ihåg kameran den här gången.
Så jag slänger in lite kort på Jonnas första tur på havsbadet, så klart charmade hon alla där och de fanns nog ingen som inte kunde sluta le när kom springades med sin gå vagn i koridorerna.

     

    


sen bar de av å möta farfar i resturang köket!
så klart välkommnades hon med öppna armar av alla kokarna där

 

Mamma stannade kvar på havsbadet för å jobba men lillan fick fara hem och ha en mys dag med pappa



Nu sover lillan, beanis har däckat i soffan, pappa Lm är å fiskar och nu ska mamma slänga in handuken och lägga sig å läsa Twilight innan John Blund kommer och ber mig sova.
Ledig nu i 4dagar så nu kan man passa på å ha kvalitetstid med jonna.
saknar min älskling varje gång jag måste jobba nu.

Hur gör ni mammor!?


Kommentarer
Postat av: sussi

Man vänjer sig at vara i från sitt barn. Jag lovar de ger en mer energi med. Du..Får jag sätta länk till din sida på min blogg???

2009-06-20 @ 23:20:58
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: Emmeli

Jag renkomenderar den starkt!Den var hur bra som helst!:)

2009-06-21 @ 15:30:11
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!