-De är inte alltid kul å ha barn-

2009-06-29 @ 19:46:10

Stress som vanligt hela dagen lång,
Lm fick ju en hel dag med sitt fiske så han och ligge for redan kring lunch, carin och claus kom i samma veva vi skulle ut på skeppet och leka me lillan en sväng idag.
väl där var de trevlig, alla kom hem oskadda utom Carin som bröt stortån när hon skulle sparka undan en boll och kom åt en kant istället *aj*

Väl hemma han jag precis slänga i en gnällig Jonna middag och pröva söva en stund så ringer mobilen, Linda och Isabelle var i stan och undrade om vi kunde träffas.
Happ...ringde efter carin som kom och hämtade oss trotts att hon hade jätte ont i tån (stackare)
In och träffa Linda, Petter och Isabelle en sväng, Jonna var grinig och gnällig hela tiden och bara skrek och bökade i vagnen.
40min på stan konstant bråkade med henne.
Sen en promenad på 25min hem konstant skrikande.
Halvägs hem kände jag bara att kan inte nån komma bara å ta henne en stund!
Vem som helst alltså!
jag var så trött och färdig efter allt bråkande och skrikande att jag tänkte en hel del väl valda saker.
men jag bet ihop och vi kom hem och skrikadet fortsatte så klart.
Tillslut var jag så trött och slut i skallen att jag nästan bröt ihop av utmattning.

Tog på pyamas, borstade tänderna och gav en flaska välling och hon slocknade direkt!
Så när hon ligger där i famnen min och ser så fridfull och perfekt ut, då kan man inte annat än förlåta henne för all världens synder hon kommer göra.
Så perfekt ändå mitt älskade lilla barn.
All trötthet och irritation bara ran av mig och jag bara log!

Men den som säger att de är lätt å ha barn har aldrig prövat!


Nu finns kort från kalaset igår på pixbox.
ska lägga in nå kort här också.
kort på Jonna i hennes nya fina kläder från Göteborg kommer senare då jag tvättat dom.





   
Presenten av Anki m fam
   



  



  

  




Kommentarer
Postat av: Berecca

Jag håller tummarna för dig när du ska på soc, håller du tummarna för mig då? :P nu ska jag börja gå till sjukan :) hoppas vi hörs sen :) love u, puss å go!

2009-06-30 @ 07:30:40
URL: http://bereccca.blogg.se/
Postat av: sussi

Grattis i efterskott..Ja de finns stunder man vil skänka bort sina barn..Oavsett ålder..

2009-06-30 @ 20:06:04
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!