-dumma dumma jag alltså!-

2009-06-16 @ 12:05:55
Hur korkad och tanksprid får man bli igentligen?!

Idag var jonnas första tandläkar besök, allt gick bra dom skulle bara prata tänder och borstning me henne.
Eftersom hon måste små äta så mycket för å gå upp i vikt ska vi borsta tre gånger per dag istället för två.
samt att hon ska på sitt riktiga besök redan vid 2½år istället för 3.

När jag kom dit och skulle anmäla henne i receptionen frågade dom efter hennes persionnummer.
Ja alltså 080628
-Fyra sista
-ööö....Hmm...ja...ööö...just de ja...jag fick totalt hjärnsläpp!
Dumma dumma jag alltså!
Snacka pinsamt!
Dom bara skrattade åt mig och sa att ja inte är den första men inte gjorde de att ja kände mig bättre ändå!
Fans alltså...dom fick iaf gå igenom registret tills dom hittade en Jonna kristiansen och jag fick gå in i väntrummet.
Så fort jag slog ner arslet kom de som en bomb till mig!
Lite sent men ändå...

Igår var jag på info möte på havsbadet, jag fick mitt schema och vart glatt överaskad då jag inte jobbar sena kvällar som jag fruktade.
senast 21,30 och de är bara nästa vecka.
börjar redan på torsdag å jobba,
Torsdag: 10-17
Fredag: 16-21,30
lördag: 16-21,30


Sista dagen blir den 9 Augusti så jag ska höra om ja inte kan skuta på Jonnas inskolning på dagiset tills den 10 istället för 4.
Nån som vet om dom brukar vara stenhårda med de där?

Ikväll blir de mys me jonna medans Lm ska å fiska me ligge om de inte börjar regna.

Uppdaterar säkert mer sen!

Kommentarer
Postat av: Jenny o Lilja

Hehe, var lugn. Jag kan inte Liljas sista siffror och jag kommer förmodligen aldrig att göra det heller. Du är inte ensam =)

2009-06-17 @ 18:04:01
URL: http://zantoria.blogg.se/
Postat av: Anonym

här i luleå så har man ju en vecka pås ig att skola in. Men mina kids har redan andra gaden lämnats själv efter att man sagt hej då. De ju indu vuduellt hur barnet är och hur personalen är. ang tankspridd. Jag skulle ge dottra person nr när hon tog prover. Jag envisade att de var rätt..njaa..Allt utom de 4 sista nr ..De var sonens!!!

2009-06-17 @ 21:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!