-Fortfarande-

2009-06-14 @ 20:39:31
regnet öser ner fortfarande ute, Jonna sover äntligen efter en timmas bråkande då hon hunnit bli övertrött...
Ett positivt är iaf att idag kom pappa me böckerna från Fia.
Så nu ska jag äntligen få börja läsa twilight woho!
Han kom både me ettan, tvåan och trean! hehe tycker de är rätt coolt att de står en varningstext på baksidan om att dom är beroendeframkallande hehe
men vi får väll se, men ja tror dock inte att ja kommer bli besviken, för ska ja lyssna va Rebecca tycker om de ja då borde den prisas som självaste bibeln :P

Ne nu kan ja inte hålla mig mer, böckerna ropar från köket!

Kommentarer
Postat av: Berecca

Twilight saga är dom bästa böckerna som finns!

Förresten, jag lästa på aftonbladet och det är ju bara dom som redan har fått en G som inte får läsa upp samma kurs för att höja betyget. Men om man tex inte har nått betyg i vissa ämnen så får man läsa dom på komvux :)

Ug ug :P

2009-06-14 @ 21:50:08
URL: http://bereccca.blogg.se/
Postat av: anki

Nu har jag läst ut 4:an.... Nu gäller det bara att hitta något annat att läsa suck funderar på å beställa alla 4 på engelska. Vore en utmaning....

2009-06-17 @ 15:39:38
URL: http://bluerosewoman.woldpress.com
Postat av: anki

Nu har jag läst ut 4:an.... Nu gäller det bara att hitta något annat att läsa suck funderar på å beställa alla 4 på engelska. Vore en utmaning....

2009-06-17 @ 15:39:52
URL: http://bluerosewoman.woldpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!