-Hur årkar jag?-

2009-06-15 @ 15:47:59
Nu börjar ja bli rätt less alltså!
Folk tror att jag använder Jonna som en ursäkt för att inte kunna göra vissa saker vid visa tillfällen!

Så är nu inte fallet.

För er som hängt me lite vet ni hur jobbigt vi haft me henne nu flera månader.

*Eksem som vängrar försvinna,
*kräk som kommer litervis från henne dagligen.
*Och nu diare och överdrivet gnällig

De är inte så att jag använder henne som en ursäkt då jag inte årkar gå på stan en dag.
De är bara sanningen!
är de fel av mig att vara helt utmattad eller?
3dagar i rad nu har jag fått minimun sömn så min hjärna känns som gröt!
Inatt var de inte jonna som höll mig vacken tack och lov utan ja kunde bara inte somna.

Vad är de för fel igentligen?
när ska jag nånsin få lite lugn och ro?


                                                   I Love You

Kommentarer
Postat av: sussi

Vet du ..De som anser de kan hoppa och fara..Att vara småbarnförälder även när de frisk barn gör att man kan vara helt slut. Man är inte lika "aktiv" som när man var barnfri!!!! Jag blir så ARG....

2009-06-15 @ 17:19:00
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: Erika

Tack!



Ps. Du kämpar på så bra! Be proud.

2009-06-15 @ 23:09:15
URL: http://stordocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!