-kalaset-

2009-06-29 @ 12:37:06
jag var aldeles för trött igår kväll för å sätta mig å uppdatera bloggen, vi hade främande från kl 11 ända fram till kl 23 på kvällen.
Ni kan tro att vi var färdiga när kvällen började komma.

kalaset vart bättre än jag väntat mig!
solen sken så fint så v i tog ut bord och dukade upp fika och lunch ute i solen.
Alla var nöjda och glada och de bjöds på massa gott fika, jonna fick en aldeles egen liten bakelse med en stor 1a på!
snacka att hon grisade men kul hade hon iaf.
hela familjen kom med alla barnen så de passade så bra å få vara ute.
senare under dagen kom grannen förbi med deras färsking, lilla simon på 2veckor.
Oj va bebis sjuk man vart än en gång hehe.
Lollo och Alicia tittade också förbi och vi hade en jätte trevlig kväll sen tillsammans.
massor me fina genomtänkta presenter fick hon också.

mamma och pappa: En docka, en boll, Hink och spade, bad fiskar
farmor och farfar: en bobby car
Fia m familj: två tält med tunell
Anki m familj: en egengjord mössa med hennes namn på
morfar och caritha: en leksaks sköldpadda
Grannen: ett fint rosa halsband
Ligge: en brio hund, en bubbel blåsare
Lollo och alicia: en apa
Farbror MP och Anna: bedårande kläder (tröja och leggings)
Carithas föräldrar: 200kr

de vart en helt underbar dag och jonna hade supertrevligt, när solen vart för varm tog vi ut bollhavet och lät jonna och jossan bada lite.
Dom hade jätte trevligt tillsammans och vi fick en hel del underbara kort.
Har inte idas tömma kameran riktigt än men jag lovar att i kväll ska jag slänga in en del kort, inte alla kanske, her in på pixbox sen så håll koll!

Lm har fått min tillåtelse att fara på en hel dags fiske tur med ligge idag så idag blir de bara jag och Jonna hemma.
Vi ska nog dra ut till skeppet en stund med farmor och farfar, farfar älskar ju å leka med lillan så då passar dom bra på skeppet!

Ne nu ska jag ta och pussa lite på min stora tjej innan hon växer ifrån mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!