-Någon?-

2009-06-12 @ 21:14:15
Någon som ska ta me sitt/sina småingar imorgon till hamnen och gå och leka?
Piteenergi bjuder ju på massa skojsigt för barnen kl 10 om vädret är fint.


Själv ska ja till kalix och hälsa på min älskade Annelie och sonen Kyan.
Men Lm skulle nog ner me Jonna och kolla en sväng.
Saft och kakor bjuds tydligen och hoptält för dom lite äldre barnen.
Önskar ja kunde följa me men plikten kallar.

Idag är Lms sista jobbar dag innan semestern.
På måndag går han på 5veckors ledighet.
De ska bli så skönt å få ha han hemma nu en stund.
Specielt nu när jonna är mammigare än nånsin.
Jag försökte söva henne en timma idag innan hon äntligen ville släppa mig och sova i egen säng.
Hon vaknade helt förtvivlad 4ggr då jag la ner henne.
Urs alltså.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman :) ringa när du kan :)

ugug!

2009-06-12 @ 22:05:26
Postat av: sussi

Har du tur så släpper de där sen när hon börja på dagis. alltså att ni slipper söva henne :)

2009-06-12 @ 23:13:31
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: Berecca

ha så kul imorgon :) kram kram

2009-06-13 @ 00:01:41
URL: http://bereccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!