-Nu har ned räknigen börjat-

2009-06-22 @ 21:48:40
6 dagar kvar tills Lill tjejen blir hela 1år gammal!
Jag måste fråga vars har tiden tagit vägen alltså?
Var de inte nyss vi kom hem från BB med en pytte liten bebis?
Ojojoj...stress på lördag för å hinna klart allt tills på söndag,

*Måste baka
*Handla presenter ( vad köper man till en 1åring?)
*ska klippa mig kl 10
*stor städa hemma

de jobbiga är att ja jobbar torsdag fredag så jag hinner inte göra ett piss innan lördag :S

Idag sken solen så varmt och fint.
Äntligen lite värme ute, vi packade en väska med kaffe och bullar och for ner till södrahamt och hade en liten picknik där med farmor och farfar.
Bean och den tokiga hunden (Gizmo) fick så klart också följa med och busa i gräset.
Jonna hade en jätte trevlig stund med å åka rutch kana me både farfar och pappa.
Äta goda russin och majskrokar.

Efter pickniken bar de av hem till farmor och farfar på middag,
Jag måste förklara bara hehe
så här är våran familj, När vi är som fattigast äter vi som bäst.
Idag bjöds de på oxfilee, ugn stekt potatis och grönsaker och en god hemma gjord sås,
Efterätt vart kaffe, jordgubbar och grädde.
Inte låter de som jag har 20kr på fickan?

Imorgon vet jag inte vad dagen bjuder på ärligt.
allt hänger väll på vädret som vanligt,
Nu ska jag ta och ringa min älskade vän Rebecca och surra bort nån minut med henne innan de är dax för sängen.

Slänger in lite kort från igår imorgon!

Kommentarer
Postat av: Berecca

hej gumman! jag har helt slut pengar på mobilen så jag har inte kunnat ringa idag :( du får gärna ringa imorgon om du vill :) puss å go!

2009-06-24 @ 02:55:31
URL: http://bereccca.blogg.se/
Postat av: Adams mamma

Visst är det sjukt?!

Min bebis blir ett idag & det är så overkligt..

2009-06-24 @ 17:27:58
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!