-Ojojoj-

2009-06-21 @ 21:48:13
Nå var hon tjurig å söva idag alltså!
började redan vid 19,15 tiden då höll hon på somna mitt i lekandet.
Inga problem de här tänkte jag och gav en flaska....hon åt och....vart pigg som en lärka!
Happ...provade igen en stund senare,
Aldrig!

Så fick vi främande mitt i alltet också, pappa och caritha kom på en kop kaffe och sen kom Ligge förbi också,
inte gick de ju å sova då inte....
provade igen kring 21.
Inte en chans att hon skulle sova glöm de!

Trött frustrerad som man är fortsatte ja ändå...lm tog henne 5min medans jag sa hej då till pappa.
sen var de igång igen.

21,35 då la jag ner hon i sängen sin och då sov hon.
Ojojoj alltså, Lm som lova å ta henne imorgon, snacka sovmorgon han kommer få då :S
Osis för mig.

Pratade me Lollo en sväng idag också, en kanin är tingad från henne nu som sen ska skeppas iväg till pappa.
pappa älskar å ha kaniner men nu sen den senaste dog vart han nog lite bränd.
så nu ska vi syskon överaska han me å köpa han en kanin och bur.
Vi har pratat me caritha så de är lungt där.
måste prata me fia och höra hur de går me bur fronten nu om dom hittat nån än.
jag skulle fixa kaninen och dom buren så.
om allt vill sig väl får pappa en kanin på söndag å ta med sig hem!

Kommentarer
Postat av: Berecca

envisa lilla unge :P

2009-06-21 @ 22:57:13
URL: http://bereccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!