-Sol och värme-

2009-06-26 @ 21:25:35

Solen har vart framme nu i flera dagar, trotts detta har man jobbat häcken av sig.
Idag vart de jobb mellan 10-18
och från och med kl 11 då vi slog upp dörrarna var de kööö!!!!!!!
kl 15 hade vi sålt för 15000kr enbart skrovmål.
lunchen bestod av 2snabba tuggor av pasta och skinksås på 5minuter.
sen var de full rulle, behöver jag säga att jag är hela slut nu och lucktar apa!
Nu ropar duchen på mig, imorgon är jag äntligen ledig, då måste vi fixa och dona inför Jonnas 1års kalas på söndag!
klipptid kl 10 då blir jag äntligen av me detta eländiga hår!

Uppdaterar imorgon om jag hinner!




Kommentarer
Postat av: Sandra och Lovis

Men visst känns det ändå lite skönt att få jobba sig trött och sedan komma hem till det man har fått längta efter hela dagen! =)

Fast en sån här solig och fin dag kanske man hellre hade varit hemma iofs!



Vad kul med kalas! Är det på söndag hon fyller eller?

2009-06-26 @ 22:27:29
Postat av: Berecca

Snygging! Jag ringer imorgon vid 11 :) Kom ihåg att ta kort efter klippningen imorgon :) jag vill se :)

puss å go!

2009-06-26 @ 23:10:32
URL: http://bereccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!