-Varmt-

2009-06-30 @ 15:52:09
Blir nog inte så mycket till uppdaterin idag då de är 30 grader i skuggan, snacka varmt alltså.
är de bara jag som inte årkar nånting när de är varmt?
Lägenheten håller på förfalla här hemma,

Pappa och Caritha är på väg hit nu, han ska komma me ett recept på lyx muffins till mig, ni kan bara föreställa er hur underbart goda dom är!
dom gick åt kan jag ju säga er i söndags hehe

ne nu håller värmen på ta livet av mig, Lillan sover, hon är också helt färdig i värmen, Lm har fått värmeslag eller nått efter fiske turen igår.

Uppdaterar kanske senare när de inte är lika varmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!