-9Månader-

2009-03-29 @ 09:29:50
Igår vart Jonna stora tjejen ju.
3månader kvar till hennes 1års dag.
Urs vad jag får ångest när jag tänker så.
Tiden har ju bara rusat iväg och jag har inte hunnit med!
Snart börjar hon skolan och sen flyttar hon hemifrån! hehe inte snart kanske men har de här året gått så här fort kan jag bara tänka mig dom andra åren.

Imorse vaknade jag och var trött som alltid.
Hoppasdes på sol och blå himmel ute då man blir så där varm i kroppen av att se solen på morgonen.
Går in i köket för å börja me frukosten och vad ser jag ute då?
SNÖ!
de SNÖAR!
Grå himmel och SNÖ!
Vad hände med de fina vår vädret?
är de vinter nu igen?
Fan alltså...jag som såg framemot solen och våren.
Nu kommer allt slask igen.

Jonna har sovit så där inatt...Hon vaknade kl 23 när jag stod och borstade tänderna.
Åt en flaska och somnade om till halv 1 då ville hon ha nästa flaska.
Sen har hon som vanligt bara tappat tutten inget allvarligt.

Dagens planer vet jag inte än.
Tänkte väll fara till Lolita en sväng kanske men hon har inte hört av sig så jag får väll se med de.
(jag ringer inte då hon ändå aldrig varken svarar eller ringer upp)

Idag ställer man ju om klockan också.
Jag är garanterat en i rad som glmde bort de i morse tills jag kollade på tvn.
What?
Min telefon står på 07,30 men tvn säger 08,30 (????)
Tills då poleten föll på plats och jag ställde om alla klockorna.
Förutom den i köket.
Jag har en konstig fobi att ta ner klockor från väggen.
Spana in den här bilden så förstår ni varför.



jag har sån fruktansvärd fobi för spindlar.
Jag vet de är vinter men bara bilden får de å krypa i mig.
Jag får bittert vänta tills Lm kliver upp å be han ställa om köks klockann.

Kommentarer
Postat av: Berecca

haha så jävla söt du är :P ja tänk om den skulle äta upp dig :P

2009-03-29 @ 13:58:16
URL: http://bereccca.blogg.se/
Postat av: Nickoo

Heej! Vad fin blogg :) Vill du vara med och tävla i min blogg? Man ska gissa hur gammal tjejen på bilden är, vinnaren vinner en länkning till sin blogg ^^

2009-03-29 @ 15:44:46
URL: http://niickoo.blogg.se/
Postat av: stora syster

Du är gullig du syrran, men varför inte flytta klockan så att det inte ser ut som en spindel är bakom den (för jag utgår ifrån att det är ett mönster på tapeten).

2009-03-30 @ 08:27:57
URL: http://bluerosewoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!