-Ännu en tidig morgon-

2009-03-24 @ 07:04:22
just efter 6 bestämde sig lillan att nu ska vi upp!
Och de är NU på en gång.
Frukosten var redan i magen halv 7 så nu sitter jag här trött som alltid medans den andra halvan sover som alltid.

Urs vad bitter jag blivit den senaste tiden.
Jag ser bara de negativa i livet istället för å ta och se dom ljusa små¨stunderna.
Solen skiner ute på den blåa himmlen.
Imorgon är de löning
Jonna är frisk (förutom dessa jädrans eksem då)
vi här hemma är inte sjuka
Jag har den mest underbara lilla tjej här hemma som älskar mig mer än nån annan.


Glaset är halv fullt ändå kanske!

Idag ska jag försöka ta mig i kragen och fara och träna.
Jag har slappat nu ett tag men de är nog mest för att Lm gjort de.
Jag måste lära mig att jag kan fara utan han så idag kanske är en bra dag å fara utan han.
Han kan ändå behöva lite kvallitets tid med sin dotter.
Och jag kan behöva lite avlastning med henne.

Ne nu ska ja sätta mig och slö kolla The Voice på tv och dricka mitt morgon te.

Höres!



Min ängel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!