-För klimatet-

2009-03-28 @ 21:52:59
Idag mellan 20,30-21,30 var de kolsvart här i lägenheten.
Såg desutom att de var flera andra i huset som var lika rädd om världen som jag och släckte ner allt.
De var så mysigt och sitta här ensamen i v-rummet med ett glas vin (endast ett så klart) och min älskade rebecca i telefon.
Desutom var lägenheten fyld med stearinljus så mysfaktorn var ännu högre!

Idag vart de en tripp till lule då min syster hade födelsedags fika för sig själv då hon fyller ung på onsdag.
Som alltid kom jag hem med nånting åt Jonna.
Den här gånen vart en en cyckelhjälm till i sommar då hon ska åka baki mamma på en stol på packethållaren, och en två delad pyamas!

På måndag ska vi äntligen till läkaren med jonna ju.
Som jag ser framemot de.
Nu kanske vi äntligen får ett svar på vad de är för eksem och hur vi kan lindra de.
Måndag 11.15 alltså!

Måste även få skryta lite hehe.
Alla som känner mig vet att jag är lite av en tradera nörd.
Nu idag van jag en AS snygg plånbok då min håller på rasa i tusen bitar.
Så går de när man köpte fejk

Här kommer en liten bild på min nya skönhet



Nån som har nått tips på hur dom små ska sova bättre om natten?
Jonna vaknar minst 3-4ggr per natt.
2 flaskor vill hon ha och minst en gång är de tutten hon tappat, ibland fler.
Men hur ska jag få bort de där ständiga ätandet på natten?
Hon får kvällsgröt (pasta och ris, den enda hon äter)
men hon vill ändå ha två 120ml flaskor med Nan 2.
Havrevällingen ratar hon direkt.
Hjälp!!!!

Kommentarer
Postat av: Berecca

den var ju jättefin! vill ha :P hoppas att du får sova inatt gumman :) jag ringer vid 11 imorgon :) puss å go!

2009-03-28 @ 22:54:08
URL: http://bereccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!