-I vanlig årdning-

2009-03-31 @ 21:29:10
Oturen själv här!

Läkaren Tatiana ringde idag, för de första fick jag gissa hälften av allt hon sa då jag själv inte tror hon fattade vad hon pratade om.
Iaf tog hon upp all info om Jonnas matvanor.
Vad hon äter, när hon äter, köpt eller hemma gjort, pulver eller fast föda....alltså jag menar hon gick igenom allt i detalj.

Desutom fick jag veta att minst ett av blodproverna igår hade levrat sig och därmed inte gick och använda,
Om de var fler vist hon inte förens imorgon förmiddag då sköterskorna skulle komma tillbaka efter planeringsdag.
Om de nu är så att de är fler prover som levrat sig måste vi upp imorgon igen för nya blodprover.

Dom måste ju vara helt inkompetenta!

Så nu kanske jag måste upp och plåga stackars jonna en gång till....Hur länge ska de här hålla på?

Om nu proverna var negativa så vad jag förstod skulle vi få träffa en dietist som skulle hjälpa oss med Jonnas matvanor.

Bvc idag också, nuvarande vikt för lillan är 7210g.
65g+ på 2veckor.
Dom enda som reagerar är läkarna.
Bvc gör som vanligt ingenting utan rycker på axlarna och säger ja så är de.

Jag känner mig helt slutkörd nu!
Hon sover dåligt, äter dåligt, full med utslag, går inte upp i vikt som hon ska och kräks som aldrig förr nu trotts Bio Gaja droppar.
Hur länge till ska jag årka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!