-Less dag-

2009-03-23 @ 21:29:35
Alla har vi nog sånna dagar nån gång,
Då allt bara suger känns de som.
Jag blir sur och gnällig över små saker, och hakar upp mig på de för flutna.
Känner mig sviken av alla fast dom inte gjort nått.

Kan kanske ha å göra med att jag har så ont i magen idag.
brännande ont!
Som ja brukar säga de känns som ja har en skogsbrand i magen.
Huvudet värker så här innan alvedonen börjar värka.
Lägenheten ser ut som en katastrof och energin är nere på noll!
Nånting måste hända nu!

Ska nog göra en tidigt kväll och hoppas de blir en bättre morgondag

De enda positiva är så klart min solstråle Jonna.
Hon har vart så mysig idag, springer och jagar mig i gå stolen och vill upp och kramas, pussas mysa.
Hon burra ner ansiktet i halsen min när hon skulle sussa natten och så höll hon på somna.
Hon är värligen solen i mitt liv.
De finaste jag nånsin gjort och har.
Mitt barn, mitt kött och blod.
Min älskade älskade Jonna






Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Gud vad ni är fina :)

2009-03-23 @ 23:18:50
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!