-Mamma fick sovmorgon-

2009-03-21 @ 09:23:05
halv 8 är sovmorgon delux för mig.
Så när hon slog upp sina vackra ögon kände jag mig ju utvilad för första gången på läng.
Kan tillägga att jag sussade kudden redan halv 11 igår också.

Idag är vi barnfri hela dagen lång.
Carin kommer och hämtar henne redan kl 10 så hon får följa till lule med dom en sväng.
Sen kommer hon inte hem förens imorgon då mamma kommer klättra på väggarna av saknad!

Vi har väll inga speciella planer för dagen igentligen.
Kolla film (suck va tråkigt) och fara en sväng på step In.
De kan vara skönt å bara få slappa och ha ensamtid en hel dag!
Men nog kommer ja sakna min lilla snurra alltid!
de gör man väll alltid


Kommentarer
Postat av: Berecca

hej gumman! skönt att du har f¨ått sova :) jag ska snart ut med Atlas kan jag ringa dig då? kram krma

2009-03-21 @ 12:19:20
URL: http://bereccca.blogg.se/
Postat av: lolita

hej gumman !



jag är hemma imorgon hela dagen =)

så det är bara komma förbi ! kunde inte ringa upp dig för det var chaos på jobbet sen fick jag slut pengar på mobilen på väg till lule när jag skulle & storhandla :/

2009-03-21 @ 23:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!