-När ska de lugna sig?-

2009-03-26 @ 09:44:34
kl 22.30 igår gick jag och gjorde natten,
så klart han ja inte mer än lägga ner huvudet vaknade jonna och ville ha en flaska.
Hon tröck i sig 120ml.
Tog tutten och kröp ner i min famn och somnade.
sen hela natten 2ggr i timmen har hon vaknat och skrikit.
Har de inte vart för att hon ska ha tutten så ska hon upp i famnen och mysa.
Men hur pigg är man då man blir väckt 2ggr i timmen hela natten lång?

kl 7 bar de av till vetrinären med lilla bean.
Så han borde väll antingen ligga på operationsbordet nu eller så ligger han på uppvak nu.
Dom skulle ringa sen iaf och berätta hur de gått.
En nervös matte här!

Lm och Carin tog just lillan på en promenad så jag skulle få vila en stund men hur lätt är de tror ni när dom total renoverar lägenheten under?
de borras (???) slipas, spikas från kl 8 på morgonen till långt efter lunch.
Och som jag beskrivit tidigare har jonna gått och blivit jätte rädd för höga ljud av nån anledning.
Så ni kan tänka er hur roligt vi har här hemma just nu?

Ne nu måste jag försöka lägga mig på soffan nån timma då dom håller på som mest i sovrummet....suck....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!