-Trött-

2009-03-29 @ 21:36:46
Nu sover äntligen min lilla ängel sött.
Hon har vart så exemplarisk större delen av dagen fram till mot kvällen.
Normalt ska hon sova 18,30 - 19,30 och sover hon inte då blir hon så klart övertrött sen och då jätte grinig!

Så min kväll har gått ut på att ha en väldigt gnällig, bråkig, bökig, skrikig unge i famnen då hon har separations ångest delux när hon blir övertrött.

Men nu äntligen sover min lilla ängel.
Ska väcka henne kring 23 och ge en kvälls flaska.

Imorgon är de äntligen dax.
Har suttit och inspekterat hennes eksem nu under dagen och tro de eller ej men hon har ett stort område på magen som är knall rött och ser ut som ett brännsår¨!
De ser jätte läskigt ut, desutom kliar hon sig massor massor nu både på armarna och magen.
Jag hade aldrig klarat av att vänta en månad på att få en tid!
Glöm de!

Viste jag inte bättre skulle jag nästan tro att hon bränt sig på magen.
De ser jätte hemskt ut.
Obehagligt ut!
 
Jag är så himmla glad att nu äntligen får vi träffa en läkare och inte bara den där låsas läkaren på Bvc.
Nu får jag äntligen veta vad de är och hur jag kan lindra de.

Ikväll blir de en tidig kväll, fast än jag ska få sovmorgon imorgon.
Lm lovade mig att han skulle kliva upp med lillan så jag iaf får sova till 9.
Oj så skönt de ska bli!


 Jag har ett viktigt beslut och fatta, är inte säker på hur jag ska göra och för vem isf.
Måste prata med min äldsta syter om råd.
De är ingenting jag ser framemot men kanske nått som behövs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!