-Uppdatering-

2009-03-26 @ 14:58:00
Fru Bergdal ringde nyss and Bean!
Operationen hade vart lite jobbig då hans analsäckar inte gick å få ut hela utan dom vart tvungen å disikera dom och ta dom i små delar.
Men han återhämtar sig nu iaf helt okej.
Han har en reflex som säger att han är skitnödig fast han inte är de,
Så han sitter och trycker en hel del utan resultat.
Hon sa att de får han abslolut inte göra de nånting kan gå sönder då, så de måste vi se upp me.

Annars värkar allt okej, han är lite dimmig i ögongen än efter narkosen men jag kan hämta han 16.30 idag!
En sten lättade från hjärtat!
snart kommer min lilla älskling hem!
snart är familjen samlad igen


Kommentarer
Postat av: Sandra och Lovis

Ja, det känns bra.

HUr går det för dig då, har du fått höra ngt från havsbadet?



Hur är det med Bean nu då? Har ni hämtat hem honom?

2009-03-26 @ 16:27:42
URL: http://spikesandra.blogg.se/
Postat av: Berecca

hej gumman! håll tummar och tår kl 11 idag :) jag ringer n'r jag har vart på intervjun :) puss å go!

2009-03-26 @ 22:03:03
URL: http://bereccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!