-Utvilad äntligen-

2009-03-27 @ 07:49:12
Igår var en jobbig dag....alltså döö jobbig.
Bean gick omkring och pep och hade ont, sket överalt hela tiden och pep lite till.
Så vi fick konstant springa efter han!
kl 21 däckade jag i soffan för att vakna en timma senare.
Då tog jag de beslutet att vara gumma och gå i säng redan kl 22
Oj så skönt de var!

Lm har vakat störe delen av natten med bean så jag har fått ta jonna på natten,
2 flaskor har hon tryckt i sig i natt på 120ml
Ikväll ska jag prova 50/50 med Nan 2 och Havrevälling.
Jag tror inte hon blir riktigt mätt på bara Nan och hon ratar ju havren, men kanske om jag blandar.

kl 6 Vaknade jag av att Bean stor och pep vid dörren.
Så jag klev upp och släpte ut han för å kissa.
Efter de la jag mig och znoosa i sängen en stund tills lillan vaknade halv 7.
Då var jag för första gången på läääänge en väldigt utvilad mamma!
Men som alltid är de inte perfekt.
Jag har en nerv i ryggen helt på sniskan så jag kan inte böja mig ner idag dock...
Men vore alla mornar så här ska jag inte klaga!
Jag är ju faktiskt utvilad!

Carin och Claus ska fara till lule en sväng idag, snälla som dom är erbjöd dom sig och ta med lilla Jonna så vi får fokusera på bean en stund och städa upp efter hans härliga skitkalas igår!

Imorgon blir de Lule igen då de den här gången är fika för syrran (Anki) som fyller år den 1 April ( April April )

Sen får jag se om de blir nånting till lollo beroende på hennes humör!

Nu ska jag aktivera min underbara lilla dotter här.

Höres

Kommentarer
Postat av: Sandra och Lovis

Vad skönt att äntligen få vara utvilad!

Herregud, jag lägger mig typ 10 varje kväll,

skulle vara död annars!



Hoppas att Bean kryar på sig snart och att han inte behöver ha ont så länge!

Stackarn!

2009-03-27 @ 09:43:40
URL: http://spikesandra.blogg.se/
Postat av: Berecca

Tack gumman! jag kände att jag ville ha nått enkelt :) puss å go!

2009-03-27 @ 14:48:19
URL: http://bereccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!