-Vad händer-

2009-03-25 @ 21:48:41

Jonna vaknade som vanligt kl 6 imorse.
Som vanligt är de jag som klev upp med henne tröttare än vanligt då jag nu sover sviiin dåligt igen.
Garanterat all jävla stress i livet just nu.

Hela dan har hon vart en liten terrorist samt att hon ska ha närhet hela tiden.
Sova existerar inte i hennes värld.
kl 10 bråkade vi oss till 40min sömn för henne.
På stan sov hon 10minuter i vagnen sen har de vart full rulle hela dagen lång.
Måste jag säga då att kl 19 var hon trött!
Ne alltså jag menar inte bara trött utan hon var TRÖTT!
Hon skrek och skakade av rädsla för ingenting.
Ett mörkt rum, reklam på Tv, Hundarna som busade, jag menar allt!
Hon tok skrek och skakade hela hon när jag la ner henne för å tex byta blöja.
Fatta Jobbigt!

Desutom har jag nu slutat smörja henne den där cortisonen då hon ändå inte efter 6veckor inte vart bra
Jag väntar förbrilt nu på en läkartid men dom värkar ju inte ha bråttom.
På fredag måste ja ring om ja inte fått nån tid än för nu ser  de hemskt ut.
HELA kroppen är täckt av röda prickar, händerna, halsen, och fötterna är nytt nu.
Hon får som armband på händerna av röda prickar.
De ser hemskt ut!

Imorgon är de dax för beans operation.
kl 08 ska han opereras men jag ska va där iaf 07,15 så dom får förbereda han med sövningen och allt de där.
de ska bli spännande och se om Lm årkar upp me lillan.
Urs vad nervös jag är.
Jag har haft han sen valp i snart 7år så han är en stor del av familjen.
Skulle nånting gå fel vet jag inte vad jag skulle ta mig till.


Kommentarer
Postat av: Ewe

Åå, Ingela, fy va jobbigt du verkar ha det. Lillan med eksem och Bean som ska opereras. Jag hoppas verkligen att allt ordar sig till det bästa snart. Tänker på dig Tösen!! //kram Ewe

2009-03-26 @ 09:42:21
URL: http://qutak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!